Kolumbie - krásný zájezd plný zážitků
Dobrý den,
s Vaší cestovní kanceláří cestujeme již několik let, plníme si sny blízké i vzdálené. Na každé cestě jsou důležité dvě věci - počet účastníků zájezdu a osobnost průvodce, protože každý zájezd z více než 50ti % dělá průvodce. Na jeho osobnosti, přístupu, znalostech závisí spokojenost a následné vyplnění dotazníku pro cestovní kancelář. A spokojený cestovatel se vrací, cestuje dále a poznává svět.
Letos jsme si koupily od Vaší cestovní kanceláře zájezd do Kolumbie (8. - 17. 2. 2024).
Průvodcem byl Štefan Bielik. Pro nás neznámý průvodce.
Odlétáme z Prahy, přistáváme v Bogotě, projdeme kontrolou, vyzvedneme zavazadla a hledáme očima průvodce. Ano, čeká na nás, usmívá se, vlídné přivítání s každým cestovatelem, první informace, odjezd do hotelu, první noc. Jsme plny očekávání, první dojem není dobrý, protože dobře je za tři, první dojem je výborný. Čeká nás dovolená snů? Budou splněna naše očekávání?
Nebudu popisovat den po dni, jak "říkal program zájezdu", nebudu psát, že jsme viděly vše a každý den něco navíc.
Perfektní zájezd den po dni. Každý den si pro nás Štefan připravil nad rámec:
- gastro zážitek,
- espresso dne,
- suvenýr dne
Oceňuji, že se Štefan o mne postaral ohledně bezlepkového jídla. Vždy dokázal vykomunikovat bezlepkový oběd. V žádné restauraci jsem neseděla bez jidla, hlady. Vždy jsem jedla, a dobře jedla. Gastronomické zážitky zůstanou v mé paměti a chuťové pohárky byly zcela uspokojeny.
Štefan využil každé chvilky v autobuse, informoval nás o Kolumbii, jeho znalosti byly obdivuhodné.
Stmelil všechny cestovatele do dobré party, která držela pohromadě, spoustu smíchu, dobré nálady.
Jak čas ukrajoval jeden báječný den za druhým, začínalo nám docházet, že přijde den poslední a loučení. Slova uznání, díků, slzy ukáply. Nikdo se nerad loučí s člověkem, který mu přirostl k srdci, který dokázal vykouzlit krásný zájezd plný zážitků.
Přály bychom si, abychom se mohly se Štefanem potkávat i na dalších zájezdech.
Není lehké najít výborného průvodce, který by byl ve Vašem týmu. Vy jste ho našli, měli jste štěstí. Pečujte o takové zaměstnance tak, aby Vám "přinášeli" další a další cestovatele a slova uznání a díků se šířila rychlostí světla.
Děkujeme
PaedDr. Milena Z.
Jana P.